SFO klub

SFO Klub på Bogense Skole er et fantastisk sted for skolebørn i 3. til 6. klasse! Kom med i klubben, hvor vi udforsker alt det sjove og lærerige, der venter på dig og dine venner.

1. Hyggelige Rammer og Voksenstøtte:

• Vi holder til i kælderen på Bogense Skole, hvor et væld af aktiviteter og muligheder udfolder sig hver dag.

• Efter skoletid mødes vi i SFO Klub, hvor vi kan hygge os og deltage i forskellige aktiviteter.

• Klubdagen starter i cafeen, hvor der er mulighed for at købe eftermiddagsmad og frugt i vores lækre bod til yderst rimelige priser. Der er også mulighed for at nyde egen medbragte mad J.

2. Medbestemmelse og Trygt Miljø:

• I vores klub har børnene en høj grad af medbestemmelse. I er med til at bestemme, hvad der skal ske i jeres fritid.

• Vi lægger stor vægt på at skabe et trygt og udviklende miljø, der styrker den enkeltes sociale kompetencer.

• Her er plads til alle, uanset alder, køn og interesser. Det er et fedt sted at hænge ud med vennerne og der er altid en voksen, der har tid til at snakke eller blive udfordret i brætspil!

3. Aktiviteter for Alle:

• Vi har et bredt udvalg af aktiviteter:

• Klatrevæg

• Svømmehallen

• Ridning

• Bålaktiviteter

• Boldspil

• Turneringer i brætspil og computerspil

• Billard

• Bordtennis

• Kreativt værksted med seje projekter

4. Børnemøder og Aktivitetsplaner:

• Ca. én gang om måneden afholder vi børnemøder, hvor alle kan komme med nye ideer til aktiviteter eller forslag til, hvad der skal sælges i boden.

• Hver måned udarbejder vi en aktivitetsplan, så I kan se, hvad der er planlagt af sjove aktiviteter.

5. Årlige Arrangementer:

• Vi elsker at fejre! I løbet af året afholder vi forskellige arrangementer:

• Pige- og drengeovernatning

• Fastelavn

• Løvfaldstur (3 dages koloni i efterårsferien)

• Halloween

• Juleshoppetur til Rosengårdscenter

• Julefrokost

• Nytårskur

• Sommerfest

• Koloni i de første 3 dage af sommerferien

6. Åbningstider:

• Mandag-torsdag: Kl. 14.10-17.00

• Fredag: Kl. 14.10-16.00

• Vi har også en junioraftenklub, som åbner hver anden uge for 5. og 6. årgang kl. 17.00-20.00. Her laver vi mad og hygger sammen.

Ferieplan - SFO og SFO Klub - 2023-2024.pdf

Shape Created with Sketch.